Kajian tentang pola interaksi pelajar serta aktiviti pembelajaran berkesan dalam persekitaran pembelajaran atas talian bagi matapelajaran Fizik /
Thesis (Sarjana Pendidikan (Teknologi Pendidikan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2013
Main Authors: | Irwan Shah Mohd. Ghanny, 1983-, Noraffandy Yahaya, supervisor, Fakulti Pendidikan |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2013
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kajian tentang pola interaksi pelajar serta aktiviti pembelajaran berkesan dalam persekitaran pembelajaran atas talian bagi matapelajaran Fizik [electronic resource] /
by: Irwan Shah Mohd. Ghanny, 1983-
Published: (2013) -
Keberkesanan penggunaan pembelajaran kolaboratif, pola interaksi dan kekerapannya di dalam e-pembelajaran Fizik dalam membantu pencapaian pelajar /
by: Salihuddin Md. Suhadi, 1982-, et al.
Published: (2012) -
Pendekatan pembelajaran aktif dengan sokongan teknologi (BLOG) bagi matapelajaran Fizik tingkatan empat : prinsip Archimedes /
by: Siti Nurulwahida Mohd. Zainul Abidin, et al.
Published: (2012) -
Pembelajaran komunikasi berkesan
by: Bengkel pengajaran pembelajaran komunikasi berkesan (2000 : Universiti Teknologi Malaysia)
Published: (2000) -
Kaedah pembelajaran berkesan /
by: Mohd. Yusof Othman
Published: (1995)