Pengaruh elemen servicescapes terhadap kepuasan pelanggan pusat membeli-belah /
Thesis (Sarjana Sains (Pengurusan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2014
Main Authors: | Nur Hafizah Juhari, 1987- author, Hishamuddin Mohd. Ali, supervisor, Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah |
---|---|
Format: | |
Sprog: | may |
Udgivet: |
2014
|
Fag: |
Lignende værker
-
Pengaruh elemen servicescapes terhadap kepuasan pelanggan pusat membeli-belah [electronic resource] /
af: Nur Hafizah Juhari, 1987- author, et al.
Udgivet: (2014) -
Faktor-faktor kesetiaan pelanggan terhadap pusat membeli-belah /
af: Shafikah Sujali, 1996-, author 625730, et al.
Udgivet: (2019) -
Faktor-faktor kesetiaan pelanggan terhadap pusat membeli-belah /
af: Shafikah Sujali, 1996-, author 625730
Udgivet: (2019) -
Faktor - faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna di pusat membeli - belah berjaya Megamall /
af: 274833 Zalina Mokhtar, et al.
Udgivet: (2008) -
Kepuasan pelanggan: faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan semasa mereka membeli-belah di Hypermarket Giant, Plentong, Johor Bahru /
af: 297819 Toon, Tze Chien
Udgivet: (2004)