Masa menunggu dan kepuasan pelanggan /
Thesis (Sarjana Pengurusan Aset dan Fasiliti) - Universiti Teknologi Malaysia, 2013
Main Authors: | Nur Hanim Aina Hassim, 1989-, Mat Naim Abdullah, supervisor, Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah |
---|---|
Format: | |
Language: | eng |
Published: |
2013
|
Subjects: |
Similar Items
-
Masa menunggu dan kepuasan pelanggan [electronic resource] /
by: Nur Hanim Aina Hassim, 1989-
Published: (2013) -
Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
by: 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar, et al.
Published: (2008) -
Kepuasan dan kesetiaan pelanggan kajian untuk industri hotel /
by: Muhammad Alham Ishari, 1989-, author, et al.
Published: (2015) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya /
by: Ismail Abdullah, 1960-, et al.
Published: (2010) -
Penilaian kepuasan pelanggan bagi industri pengeluaran : kajian kes ke atas pelanggan di Hitachi /
by: 260602 Khairil Anwar Razali, et al.
Published: (2001)