Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar /

Thesis (Sarjana Sains (Pengurusan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006

Bibliographic Details
Main Author: 214138 Nurulhanah Mohd. Salim
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2006
Subjects:
_version_ 1796655348950499328
author 214138 Nurulhanah Mohd. Salim
author_facet 214138 Nurulhanah Mohd. Salim
author_sort 214138 Nurulhanah Mohd. Salim
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Sains (Pengurusan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006
first_indexed 2024-03-04T15:03:55Z
format
id KOHA-OAI-TEST:51767
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T15:03:55Z
publishDate 2006
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:517672020-12-19T16:58:42ZTahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar / 214138 Nurulhanah Mohd. Salim Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2006mayThesis (Sarjana Sains (Pengurusan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006Negative microfilm : MFL 014653 ra36PRZSLConsumer satisfaction
spellingShingle Consumer satisfaction
214138 Nurulhanah Mohd. Salim
Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar /
title Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar /
title_full Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar /
title_fullStr Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar /
title_full_unstemmed Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar /
title_short Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar /
title_sort tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar
topic Consumer satisfaction
work_keys_str_mv AT 214138nurulhanahmohdsalim tahapkualitiperkhidmatanfasilitipersepsipenggunaterhadappengurusanfasilitisecarapenyumberluar