Computer assisted problem based learning assessment framework in institution of higher learning /
Thesis (Doktor Falsafah, Bidang Thesis Penyelidikan: Sains Komputer)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2015
मुख्य लेखकों: | Muhammad Qomaruddin, 1971-, author, Azizah Abdul Rahman, supervisor, Noorminshah A. Iahad, supervisor, Fakulti Kejuruteraan. Sekolah Komputeran |
---|---|
स्वरूप: | |
भाषा: | eng |
प्रकाशित: |
Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
2015
|
विषय: |
समान संसाधन
-
Computer assisted problem based learning assessment framework in institution of higher learning /
द्वारा: Muhammad Qomaruddin, 1971-, author
प्रकाशित: (2015) -
Kesesuaian subjek teknologi kejuruteraan kepada pelajar tingkatan empat aliran teknikal di sekolah-sekolah menengah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
द्वारा: 528687 Faridah Jebah, और अन्य
प्रकाशित: (2000) -
Penilaian keberkesanan modul pembelajaran kendiri (lukisan hamparan) sebagai bahan pengajaran dan pembelajaran satu tinjauan /
द्वारा: 529159 Mohd. Yusof Sermaet, और अन्य
प्रकाशित: (2000) -
Perbezaan antara apa yang dihasratkan oleh penggubal kurikulum dalam penyelesaian masalah Matematik dan pelaksanaannya di bilik darjah /
द्वारा: Wan Nor 'Izni Safei, और अन्य
प्रकाशित: (2011) -
Pertukaran status Sekolah Menengah Vokasional (SMV) ke Sekolah Menengah Teknik (SMT) : satu tinjauan terhadap pelajar-pelajar aliran teknikal dan vokasional di Selatan Semenanjung Malaysia /
द्वारा: 529046 Rahanem Muhamad Raside, और अन्य
प्रकाशित: (2001)