Kesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar /

Thesis (Ph.D (Teknologi Pendidikan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2015

Bibliographic Details
Main Authors: Suhaizal Hashim, 1984-, author, Jamalludin Harun, 1971-, supervisor, Fakulti Pendidikan
Format:
Language:may
Published: 2015
Subjects:
_version_ 1796754487062298624
author Suhaizal Hashim, 1984-, author
Jamalludin Harun, 1971-, supervisor
Fakulti Pendidikan
author_facet Suhaizal Hashim, 1984-, author
Jamalludin Harun, 1971-, supervisor
Fakulti Pendidikan
author_sort Suhaizal Hashim, 1984-, author
collection OCEAN
description Thesis (Ph.D (Teknologi Pendidikan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2015
first_indexed 2024-03-05T14:48:57Z
format
id KOHA-OAI-TEST:526042
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T14:48:57Z
publishDate 2015
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:5260422020-12-19T17:19:47ZKesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar / Suhaizal Hashim, 1984-, author Jamalludin Harun, 1971-, supervisor Fakulti Pendidikan 2015mayThesis (Ph.D (Teknologi Pendidikan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2015Includes bibliographical referencesSPSLCurriculum evaluation Middle school students Middle school teachers
spellingShingle Curriculum evaluation
Middle school students
Middle school teachers
Suhaizal Hashim, 1984-, author
Jamalludin Harun, 1971-, supervisor
Fakulti Pendidikan
Kesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar /
title Kesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar /
title_full Kesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar /
title_fullStr Kesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar /
title_full_unstemmed Kesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar /
title_short Kesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar /
title_sort kesan sistem pembelajaran pentaksiran portfolio kolaboratif terhadap proses pentaksiran dan pembinaan pengetahuan pelajar
topic Curriculum evaluation
Middle school students
Middle school teachers
work_keys_str_mv AT suhaizalhashim1984author kesansistempembelajaranpentaksiranportfoliokolaboratifterhadapprosespentaksirandanpembinaanpengetahuanpelajar
AT jamalludinharun1971supervisor kesansistempembelajaranpentaksiranportfoliokolaboratifterhadapprosespentaksirandanpembinaanpengetahuanpelajar
AT fakultipendidikan kesansistempembelajaranpentaksiranportfoliokolaboratifterhadapprosespentaksirandanpembinaanpengetahuanpelajar