Penilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi Jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah /

Thesis (Sarjana Falsafah) - Universiti Teknologi Malaysia, 2016

Bibliographic Details
Main Authors: Mukhlas Nugraha, 1991-, author, Wan Suhaimi Wan Abdullah, supervisor, Sekolah Pengajian Siswazah
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2016
Subjects:
_version_ 1826463081594617856
author Mukhlas Nugraha, 1991-, author
Wan Suhaimi Wan Abdullah, supervisor
Sekolah Pengajian Siswazah
author_facet Mukhlas Nugraha, 1991-, author
Wan Suhaimi Wan Abdullah, supervisor
Sekolah Pengajian Siswazah
author_sort Mukhlas Nugraha, 1991-, author
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Falsafah) - Universiti Teknologi Malaysia, 2016
first_indexed 2024-03-05T15:00:15Z
format
id KOHA-OAI-TEST:529774
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T15:00:15Z
publishDate 2016
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:5297742020-12-19T17:19:57ZPenilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi Jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah / Mukhlas Nugraha, 1991-, author Wan Suhaimi Wan Abdullah, supervisor Sekolah Pengajian Siswazah Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,2016mayThesis (Sarjana Falsafah) - Universiti Teknologi Malaysia, 2016Includes bibliographical references :p.152-162SPSLCurriculum-based assessmentIslamic education
spellingShingle Curriculum-based assessment
Islamic education
Mukhlas Nugraha, 1991-, author
Wan Suhaimi Wan Abdullah, supervisor
Sekolah Pengajian Siswazah
Penilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi Jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah /
title Penilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi Jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah /
title_full Penilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi Jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah /
title_fullStr Penilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi Jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah /
title_full_unstemmed Penilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi Jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah /
title_short Penilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi Jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah /
title_sort penilaian struktur kurikulum pendidikan islam institusi pengajian tinggi jambi berdasarkan kerangka fardu ain dan fardu kifayah
topic Curriculum-based assessment
Islamic education
work_keys_str_mv AT mukhlasnugraha1991author penilaianstrukturkurikulumpendidikanislaminstitusipengajiantinggijambiberdasarkankerangkafarduaindanfardukifayah
AT wansuhaimiwanabdullahsupervisor penilaianstrukturkurikulumpendidikanislaminstitusipengajiantinggijambiberdasarkankerangkafarduaindanfardukifayah
AT sekolahpengajiansiswazah penilaianstrukturkurikulumpendidikanislaminstitusipengajiantinggijambiberdasarkankerangkafarduaindanfardukifayah