Strategi pemasaran internet oleh syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia [electronic resource] /

Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2014

Bibliographic Details
Main Author: Mohd. Firdaus Ali Khan Hafid, author
Format:
Language:may
Published: 2014
Subjects:
_version_ 1796755336965652480
author Mohd. Firdaus Ali Khan Hafid, author
author_facet Mohd. Firdaus Ali Khan Hafid, author
author_sort Mohd. Firdaus Ali Khan Hafid, author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2014
first_indexed 2024-03-05T15:00:41Z
format
id KOHA-OAI-TEST:529916
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T15:00:41Z
publishDate 2014
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:5299162020-12-19T17:19:57ZStrategi pemasaran internet oleh syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia [electronic resource] / Mohd. Firdaus Ali Khan Hafid, author 2014mayProject Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2014Includes bibliographical referencesPSZJBLInternet marketing
spellingShingle Internet marketing
Mohd. Firdaus Ali Khan Hafid, author
Strategi pemasaran internet oleh syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia [electronic resource] /
title Strategi pemasaran internet oleh syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia [electronic resource] /
title_full Strategi pemasaran internet oleh syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia [electronic resource] /
title_fullStr Strategi pemasaran internet oleh syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia [electronic resource] /
title_full_unstemmed Strategi pemasaran internet oleh syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia [electronic resource] /
title_short Strategi pemasaran internet oleh syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia [electronic resource] /
title_sort strategi pemasaran internet oleh syarikat syarikat harta tanah di malaysia electronic resource
topic Internet marketing
work_keys_str_mv AT mohdfirdausalikhanhafidauthor strategipemasaraninternetolehsyarikatsyarikathartatanahdimalaysiaelectronicresource