APA (7th ed.) Citation

Rozali, M. R., Noorsidi Aizuddin Mat Noor, s., & Tanah, F. G. d. H. (2017). Mengkaji tahap kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan keretapi dan fasiliti di stesen keretapi: (kajian kes : Stesen Keretapi JB Sentral). Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Rozali, Mohamad Ridwan, supervisor Noorsidi Aizuddin Mat Noor, and Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah. Mengkaji Tahap Kepuasan Pengguna Terhadap Perkhidmatan Keretapi Dan Fasiliti Di Stesen Keretapi: (kajian Kes : Stesen Keretapi JB Sentral). Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2017.

MLA (9th ed.) Citation

Rozali, Mohamad Ridwan, et al. Mengkaji Tahap Kepuasan Pengguna Terhadap Perkhidmatan Keretapi Dan Fasiliti Di Stesen Keretapi: (kajian Kes : Stesen Keretapi JB Sentral). Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2017.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.