Rozali, M. R., Noorsidi Aizuddin Mat Noor, s., & Tanah, F. G. d. H. (2017). Mengkaji tahap kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan keretapi dan fasiliti di stesen keretapi: (kajian kes : Stesen Keretapi JB Sentral). Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationRozali, Mohamad Ridwan, supervisor Noorsidi Aizuddin Mat Noor, and Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah. Mengkaji Tahap Kepuasan Pengguna Terhadap Perkhidmatan Keretapi Dan Fasiliti Di Stesen Keretapi: (kajian Kes : Stesen Keretapi JB Sentral). Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2017.
MLA (9th ed.) CitationRozali, Mohamad Ridwan, et al. Mengkaji Tahap Kepuasan Pengguna Terhadap Perkhidmatan Keretapi Dan Fasiliti Di Stesen Keretapi: (kajian Kes : Stesen Keretapi JB Sentral). Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2017.