Tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di Gelang Patah Sentral /

Project Paper (Sarjana Muda Perancangan Bandar dan Wilayah) - Universiti Teknologi Malaysia, 2016

Bibliographic Details
Main Author: Sofian Basri, 1992- , author
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2016
_version_ 1796757521357078528
author Sofian Basri, 1992- , author
author_facet Sofian Basri, 1992- , author
author_sort Sofian Basri, 1992- , author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Perancangan Bandar dan Wilayah) - Universiti Teknologi Malaysia, 2016
first_indexed 2024-03-05T15:31:18Z
format
id KOHA-OAI-TEST:540103
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T15:31:18Z
publishDate 2016
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:5401032020-12-19T17:20:23ZTahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di Gelang Patah Sentral / Sofian Basri, 1992- , author Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,2016mayProject Paper (Sarjana Muda Perancangan Bandar dan Wilayah) - Universiti Teknologi Malaysia, 2016Bibliography: p. 97-99.PSZJBL
spellingShingle Sofian Basri, 1992- , author
Tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di Gelang Patah Sentral /
title Tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di Gelang Patah Sentral /
title_full Tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di Gelang Patah Sentral /
title_fullStr Tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di Gelang Patah Sentral /
title_full_unstemmed Tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di Gelang Patah Sentral /
title_short Tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di Gelang Patah Sentral /
title_sort tahap kepuasan pengguna terhadap kualiti perkhidmatan bas awam di gelang patah sentral
work_keys_str_mv AT sofianbasri1992author tahapkepuasanpenggunaterhadapkualitiperkhidmatanbasawamdigelangpatahsentral