Strategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah : (kajian kes: Danga City Mall, Johor Bahru) /

Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2018

Bibliographic Details
Main Authors: Muizzah Abd. Wahid, 1995- , author, Hishamuddin Mohd. Ali, supervisor, Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2018
Subjects:
_version_ 1796758756205264896
author Muizzah Abd. Wahid, 1995- , author
Hishamuddin Mohd. Ali, supervisor
Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
author_facet Muizzah Abd. Wahid, 1995- , author
Hishamuddin Mohd. Ali, supervisor
Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
author_sort Muizzah Abd. Wahid, 1995- , author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2018
first_indexed 2024-03-05T15:48:18Z
format
id KOHA-OAI-TEST:545752
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T15:48:18Z
publishDate 2018
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:5457522020-12-19T17:20:37ZStrategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah : (kajian kes: Danga City Mall, Johor Bahru) / Muizzah Abd. Wahid, 1995- , author Hishamuddin Mohd. Ali, supervisor Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,2018mayProject Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2018Bibliography: p. 115-122.PRZSLCommercial real estateShopping malls
spellingShingle Commercial real estate
Shopping malls
Muizzah Abd. Wahid, 1995- , author
Hishamuddin Mohd. Ali, supervisor
Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
Strategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah : (kajian kes: Danga City Mall, Johor Bahru) /
title Strategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah : (kajian kes: Danga City Mall, Johor Bahru) /
title_full Strategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah : (kajian kes: Danga City Mall, Johor Bahru) /
title_fullStr Strategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah : (kajian kes: Danga City Mall, Johor Bahru) /
title_full_unstemmed Strategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah : (kajian kes: Danga City Mall, Johor Bahru) /
title_short Strategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah : (kajian kes: Danga City Mall, Johor Bahru) /
title_sort strategi pemasaran bagi meningkatkan kadar penghunian ruang niaga di kompleks membeli belah kajian kes danga city mall johor bahru
topic Commercial real estate
Shopping malls
work_keys_str_mv AT muizzahabdwahid1995author strategipemasaranbagimeningkatkankadarpenghunianruangniagadikompleksmembelibelahkajiankesdangacitymalljohorbahru
AT hishamuddinmohdalisupervisor strategipemasaranbagimeningkatkankadarpenghunianruangniagadikompleksmembelibelahkajiankesdangacitymalljohorbahru
AT fakultigeoinformasidanhartatanah strategipemasaranbagimeningkatkankadarpenghunianruangniagadikompleksmembelibelahkajiankesdangacitymalljohorbahru