Faktor-faktor kesetiaan pelanggan terhadap pusat membeli-belah /
Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pentadbiran dan Pembangunan Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2019
Main Author: | Shafikah Sujali, 1996-, author 625730 |
---|---|
Format: | text |
Language: | may |
Published: |
Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
2019
|
Subjects: |
Similar Items
-
Faktor-faktor kesetiaan pelanggan terhadap pusat membeli-belah /
by: Shafikah Sujali, 1996-, author 625730, et al.
Published: (2019) -
Faktor-faktor tarikan yang mempengaruhi pengunjung datang ke pusat membeli-belah : kes kajian : pusat membeli-belah di Johor Bahru/
by: 288633 Ahmad Johari Salihan
Published: (1993) -
Faktor-faktor penentu perbezaan sewa lot-lot niaga sebuah pusat membeli-belah/
by: 327146 Khor, Sook Mooi
Published: (1992) -
Faktor - faktor yang mempengaruhi kedatangan pengujung ke kompleks membeli -belah : (kajian Kes : Kompleks membeli-belah Sungei Wang Plaza) /
by: 190650 Lai, Chah Har
Published: (2004) -
Kesan pertumbuhan pusat membeli belah pinggir bandar terhadap corak trip membeli belah /
by: Nurul Asyqin Ramli, 1988- , author, et al.
Published: (2011)