Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /

Project Paper (Sarjana Muda Psikologi dengan Pemangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2019

Bibliographic Details
Main Authors: Mohd. Zamaldin Bin Samir, 1994-, author, Nor Akmar Binti Nordin, supervisor, Sekolah Pembangunan Sumber Manusia dan Psikologi
Format:
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2019
Subjects:
_version_ 1796761237247229952
author Mohd. Zamaldin Bin Samir, 1994-, author
Nor Akmar Binti Nordin, supervisor
Sekolah Pembangunan Sumber Manusia dan Psikologi
author_facet Mohd. Zamaldin Bin Samir, 1994-, author
Nor Akmar Binti Nordin, supervisor
Sekolah Pembangunan Sumber Manusia dan Psikologi
author_sort Mohd. Zamaldin Bin Samir, 1994-, author
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Psikologi dengan Pemangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2019
first_indexed 2024-03-05T16:23:18Z
format
id KOHA-OAI-TEST:557309
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T16:23:18Z
publishDate 2019
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:5573092020-12-19T17:21:05ZHubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM / Mohd. Zamaldin Bin Samir, 1994-, author Nor Akmar Binti Nordin, supervisor Sekolah Pembangunan Sumber Manusia dan Psikologi Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,2019mayProject Paper (Sarjana Muda Psikologi dengan Pemangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2019Bibliography: p. 83-88.PRZSLConsumer behavior
spellingShingle Consumer behavior
Mohd. Zamaldin Bin Samir, 1994-, author
Nor Akmar Binti Nordin, supervisor
Sekolah Pembangunan Sumber Manusia dan Psikologi
Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /
title Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /
title_full Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /
title_fullStr Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /
title_full_unstemmed Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /
title_short Hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan: satu kajian dalam kalangan pelajar UTM /
title_sort hubungan antara personaliti jenama dan keinginan untuk membeli produk berjenama mewah tiruan satu kajian dalam kalangan pelajar utm
topic Consumer behavior
work_keys_str_mv AT mohdzamaldinbinsamir1994author hubunganantarapersonalitijenamadankeinginanuntukmembeliprodukberjenamamewahtiruansatukajiandalamkalanganpelajarutm
AT norakmarbintinordinsupervisor hubunganantarapersonalitijenamadankeinginanuntukmembeliprodukberjenamamewahtiruansatukajiandalamkalanganpelajarutm
AT sekolahpembangunansumbermanusiadanpsikologi hubunganantarapersonalitijenamadankeinginanuntukmembeliprodukberjenamamewahtiruansatukajiandalamkalanganpelajarutm