Pengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di Makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model Van Hiele /
Main Authors: | , , , , |
---|---|
Format: | text |
Language: | may |
Published: |
Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
2021
|
_version_ | 1826472128129531904 |
---|---|
author | Muhammad Ammar Naufal, 1993- author 645834 Mohd. Salleh Abu, 1958- supervisor 249029 Abdul Halim Abdullah supervisor 537378 Sharifah Osman, 1970- supervisor 605588 Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan. Sekolah Pendidikan 619083 |
author_facet | Muhammad Ammar Naufal, 1993- author 645834 Mohd. Salleh Abu, 1958- supervisor 249029 Abdul Halim Abdullah supervisor 537378 Sharifah Osman, 1970- supervisor 605588 Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan. Sekolah Pendidikan 619083 |
author_sort | Muhammad Ammar Naufal, 1993- author 645834 |
collection | OCEAN |
description | |
first_indexed | 2024-03-05T17:13:49Z |
format | text |
id | KOHA-OAI-TEST:603052 |
institution | Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN |
language | may |
last_indexed | 2024-03-05T17:13:49Z |
publishDate | 2021 |
publisher | Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, |
record_format | dspace |
spelling | KOHA-OAI-TEST:6030522022-12-27T05:39:12ZPengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di Makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model Van Hiele / Muhammad Ammar Naufal, 1993- author 645834 Mohd. Salleh Abu, 1958- supervisor 249029 Abdul Halim Abdullah supervisor 537378 Sharifah Osman, 1970- supervisor 605588 Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan. Sekolah Pendidikan 619083 textJohor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2021mayBibliography: p.191 - 208KK-FSSK_SP |
spellingShingle | Muhammad Ammar Naufal, 1993- author 645834 Mohd. Salleh Abu, 1958- supervisor 249029 Abdul Halim Abdullah supervisor 537378 Sharifah Osman, 1970- supervisor 605588 Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan. Sekolah Pendidikan 619083 Pengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di Makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model Van Hiele / |
title | Pengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di Makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model Van Hiele / |
title_full | Pengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di Makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model Van Hiele / |
title_fullStr | Pengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di Makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model Van Hiele / |
title_full_unstemmed | Pengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di Makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model Van Hiele / |
title_short | Pengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di Makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model Van Hiele / |
title_sort | pengembangan tahap pemikiran geometri pelajar sekolah menengah di makassar melalui penerapan aktiviti metakognisi dalam model van hiele |
work_keys_str_mv | AT muhammadammarnaufal1993author645834 pengembangantahappemikirangeometripelajarsekolahmenengahdimakassarmelaluipenerapanaktivitimetakognisidalammodelvanhiele AT mohdsallehabu1958supervisor249029 pengembangantahappemikirangeometripelajarsekolahmenengahdimakassarmelaluipenerapanaktivitimetakognisidalammodelvanhiele AT abdulhalimabdullahsupervisor537378 pengembangantahappemikirangeometripelajarsekolahmenengahdimakassarmelaluipenerapanaktivitimetakognisidalammodelvanhiele AT sharifahosman1970supervisor605588 pengembangantahappemikirangeometripelajarsekolahmenengahdimakassarmelaluipenerapanaktivitimetakognisidalammodelvanhiele AT fakultisainssosialdankemanusiaansekolahpendidikan619083 pengembangantahappemikirangeometripelajarsekolahmenengahdimakassarmelaluipenerapanaktivitimetakognisidalammodelvanhiele |