Kerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar /

Bibliographic Details
Main Author: Nursaila Johari, 1981- author 645912
Format: text
Language:may
Published: Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2021
_version_ 1826472146485903360
author Nursaila Johari, 1981- author 645912
author_facet Nursaila Johari, 1981- author 645912
author_sort Nursaila Johari, 1981- author 645912
collection OCEAN
description
first_indexed 2024-03-05T17:14:06Z
format text
id KOHA-OAI-TEST:603145
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T17:14:06Z
publishDate 2021
publisher Johor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:6031452022-12-29T04:06:53ZKerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar / Nursaila Johari, 1981- author 645912 textJohor Bahru, Johor : Universiti Teknologi Malaysia, 2021mayBibliography: p.179 - 208KK-FSSK_SP
spellingShingle Nursaila Johari, 1981- author 645912
Kerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar /
title Kerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar /
title_full Kerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar /
title_fullStr Kerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar /
title_full_unstemmed Kerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar /
title_short Kerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar /
title_sort kerangka pembelajaran mikroekonomi berasaskan realiti terimbuh dalam meningkatkan kemahiran visualisasi pelajar
work_keys_str_mv AT nursailajohari1981author645912 kerangkapembelajaranmikroekonomiberasaskanrealititerimbuhdalammeningkatkankemahiranvisualisasipelajar