Neidio i'r cynnwys
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
Iaith
Pob Maes
Teitl
Awdur
Pwnc
Rhif Galw
ISBN/ISSN
Tag
Canfod
Uwch
Pembinaan perisian alat kognit...
Dyfynnu hwn
Anfonwch hwn fel neges destun
E-bostio hwn
Argraffu
Allforio Cofnod
Allforio i RefWorks
Allforio i EndNoteWeb
Allforio i EndNote
Permanent link
Pembinaan perisian alat kognitif berasaskan model inkuiri saintifik : satu alternatif pembelajaran kemahiran proses sains /
44
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awduron:
224811 Ting, Choo Yee
,
Mohammad Yusof Arshad, 1955-
,
Simposium Sains (2000 : UiTM, Shah Alam)
Fformat:
Iaith:
eng
Pynciau:
Cognitive learning
Education
Daliadau
Disgrifiad
Eitemau Tebyg
Dangos Staff
Eitemau Tebyg
Pembinaan perisian prototaip SciencePro berasaskan model inkuiri saintifik bagi topik getaran, daya & gerakan dan elektrik (Hukum Ohm) /
gan: 224811 Ting, Choo Yee, et al.
Cyhoeddwyd: (2000)
Pembinaan perisian prototaip science pro berasaskan model inkuiri saintifik bagi topik sistem ayunan bandul ringkas dan sistem ayunan spring berbeban /
gan: 224811 Ting, Choo Yee, et al.
Pembinaan perisian prototaip 'Sciencepro' berasaskan model inkuiri saintifik bagi mengkaji corak penyelesaian masalah pelajar melalui pembentukan hipotesis dan pengenalpastian pembolehubah bagi beberapa konsep fizik [compact disc] /
gan: 224811 Ting, Choo Yee
Cyhoeddwyd: (2000)
Pembinaan perisian prototaip 'Sciencepro' berasaskan model inkuiri saintifik bagi mengkaji corak penyelesaian masalah pelajar melalui pembentukan hipotesis dan pengenalpastian pembolehubah bagi beberapa konsep fizik /
gan: 224811 Ting, Choo Yee, et al.
Cyhoeddwyd: (2000)
Penggunaan simulasi komputer bagi merealisasikan fenomena tidah sahih: [UTM article journal] satu alternatif mewujudkan konflik kognitif dalam pembelajaran sains/
gan: 224811 Ting, Choo Yee, et al.