Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 215420 Mazlan Hassan
Format:
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Subjects:
_version_ 1796657571114778624
author 215420 Mazlan Hassan
author_facet 215420 Mazlan Hassan
author_sort 215420 Mazlan Hassan
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
first_indexed 2024-03-04T15:36:22Z
format
id KOHA-OAI-TEST:62553
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T15:36:22Z
publishDate 1999
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:625532020-12-19T16:59:19ZTahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok / 215420 Mazlan Hassan Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,1999Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 199936PRZSLCustomer servicesConsumer satisfaction
spellingShingle Customer services
Consumer satisfaction
215420 Mazlan Hassan
Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
title Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
title_full Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
title_fullStr Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
title_full_unstemmed Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
title_short Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
title_sort tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter kajian kes di lembaga tabung haji daerah bachok
topic Customer services
Consumer satisfaction
work_keys_str_mv AT 215420mazlanhassan tahapkepuasanpelanggandalamperkhidmatankaunterkajiankesdilembagatabunghajidaerahbachok