Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Main Author: | 215420 Mazlan Hassan |
---|---|
Format: | |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
1999
|
Subjects: |
Similar Items
-
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan ke atas perkhidmatan kaunter : kajian kes : Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
by: 282947 Zakiah Ibrahim, et al.
Published: (2007) -
Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
by: 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar, et al.
Published: (2008) -
Kualiti perkhidmatan kaunter dan sistem giliran bernombor di Lembaga Tabung Haji Kota Tinggi, Johor /
by: 372908 Haslina Karim
Published: (2000) -
Mengkaji masa menunggu dan masa layanan kaunter perkhidmatan di Lembaga Tabung Haji (LTH) cawangan Larkin /
by: Gan, Chew Chong, et al.
Published: (2001) -
Persepsi dan jangkaan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan Lembaga Tabung Haji Negeri Johor /
by: 354656 Haironnazli Esa
Published: (2000)