Kesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya : kajian kes : Emporium Hock Kee Seng di Kuala Terengganu, Terengganu /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 307607 Roslina Mat Jalil
Format:
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Subjects:
_version_ 1826367593337847808
author 307607 Roslina Mat Jalil
author_facet 307607 Roslina Mat Jalil
author_sort 307607 Roslina Mat Jalil
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
first_indexed 2024-03-04T15:36:49Z
format
id KOHA-OAI-TEST:62706
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T15:36:49Z
publishDate 1999
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:627062020-12-19T16:59:20ZKesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya : kajian kes : Emporium Hock Kee Seng di Kuala Terengganu, Terengganu / 307607 Roslina Mat Jalil Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,1999Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 199936PRZSLShopping centersShopping malls
spellingShingle Shopping centers
Shopping malls
307607 Roslina Mat Jalil
Kesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya : kajian kes : Emporium Hock Kee Seng di Kuala Terengganu, Terengganu /
title Kesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya : kajian kes : Emporium Hock Kee Seng di Kuala Terengganu, Terengganu /
title_full Kesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya : kajian kes : Emporium Hock Kee Seng di Kuala Terengganu, Terengganu /
title_fullStr Kesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya : kajian kes : Emporium Hock Kee Seng di Kuala Terengganu, Terengganu /
title_full_unstemmed Kesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya : kajian kes : Emporium Hock Kee Seng di Kuala Terengganu, Terengganu /
title_short Kesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya : kajian kes : Emporium Hock Kee Seng di Kuala Terengganu, Terengganu /
title_sort kesan promosi ke atas pembelian pengguna di pasaraya kajian kes emporium hock kee seng di kuala terengganu terengganu
topic Shopping centers
Shopping malls
work_keys_str_mv AT 307607roslinamatjalil kesanpromosikeataspembelianpenggunadipasarayakajiankesemporiumhockkeesengdikualaterengganuterengganu