Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 1999

Bibliographic Details
Main Author: 233493 Haliza Mohd. Zahari
Format:
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Subjects:
_version_ 1796658752445743104
author 233493 Haliza Mohd. Zahari
author_facet 233493 Haliza Mohd. Zahari
author_sort 233493 Haliza Mohd. Zahari
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 1999
first_indexed 2024-03-04T15:53:11Z
format
id KOHA-OAI-TEST:68174
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T15:53:11Z
publishDate 1999
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:681742020-12-19T16:59:51ZKajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara / 233493 Haliza Mohd. Zahari Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,1999Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 199958PRZSLObject-oriented programming (Computer science)Service stationsGasoline pumps
spellingShingle Object-oriented programming (Computer science)
Service stations
Gasoline pumps
233493 Haliza Mohd. Zahari
Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara /
title Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara /
title_full Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara /
title_fullStr Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara /
title_full_unstemmed Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara /
title_short Kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum : satu kajian di stesen petrol BP Jalan Damansara /
title_sort kajian kepuasan pengguna terhadap perkhidmatan layan diri dan strategi pemasaran bagi sesebuah organisasi multinasional peruncitan petroleum satu kajian di stesen petrol bp jalan damansara
topic Object-oriented programming (Computer science)
Service stations
Gasoline pumps
work_keys_str_mv AT 233493halizamohdzahari kajiankepuasanpenggunaterhadapperkhidmatanlayandiridanstrategipemasaranbagisesebuahorganisasimultinasionalperuncitanpetroleumsatukajiandistesenpetrolbpjalandamansara