Tanggapan pelajar terhadap pembelajaran matematik bagi pelajar di Daerah Tumpat/
Matematik merupakan satu mata pelajaran yang amat penting terutama di masa negara kita. Malaysia sedang menuju ke era perindustrian. Matematik akan melahirkan individu yang berfikiran secara sistematik, logis dan teratur. Di sekolah didapati seseorang pelajar itu mempunyai sikap, tanggapan dan peras...
Main Author: | 338133 Wan Melor Yusoff |
---|---|
Format: | |
Published: |
1991
|
Subjects: |
Similar Items
-
Tanggapan pelajar terhadap disiplin /
by: 228948 Mahammad Dilmi Rosidi
Published: (1999) -
Kajian pandangan pelajar terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi pembelajaran matematik tingkatan empat di Daerah Mersing, Johor /
by: 231845 Omar Abdullah
Published: (1999) -
Tinjauan mengenai sikap terhadap mata pelajaran matematik di kalangan pelajar-pelajar sekolah menengah luar bandar daerah Segamat Johor /
by: 259504 Aidah Mendolo
Published: (1996) -
Lukisan teknik membantu pencapaian pelajar dalam matapelajaran teknikal dan vokasional ; Menyiasat tahap kemahiran-kemahiran proses sains bersepadu dikalangan pelajar tahun satu di UTM sesi 1990/91 dan kesan kursus amali yang diikuti ; Tanggapan pelajar terhadap pembelajaran matematik bagi pelajar di Daerah Tumpat ; Pemisahan berbagai metil ester dan trigliserida minyak tumbuhan dengan kaedah kromatografi gas ; Diagnosis dan pemulihan dalam matematik sekolah menengah ; Masalah amali fizik di sekolah menengah ; Merekabentuk modul ujikaji fizik ; Mengenalpasti masalah-masalah yang dialami oleh pelajar-pelajar tahun satu Sarjana Muda Sains Industri dalam pembelajaran fizik menurut tanggapan mereka ; Prinsip dan teknik penyurihan sinar gamma dalam industri ; Pemilihan perisian pendidikan berbantukan komputer ; Modul pengajaran kendiri (Statistik) [mikrofilem] /
by: Shariff Fudin Sumbo, et al.
Published: (1991) -
Tanggapan pelajar-pelajar tingkatan empat di sekolah aliran agama terhadap mata pelajaran teknologi kejuruteraan di Daerah Johor Bahru /
by: 348287 Wan Zakaria Wan Ibrahim, et al.
Published: (2000)