Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /

Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000

Bibliographic Details
Main Author: 372786 Chua, Soong Nang
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Subjects:
_version_ 1796660900514496512
author 372786 Chua, Soong Nang
author_facet 372786 Chua, Soong Nang
author_sort 372786 Chua, Soong Nang
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
first_indexed 2024-03-04T16:24:59Z
format
id KOHA-OAI-TEST:78727
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:24:59Z
publishDate 2000
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:787272020-12-19T17:00:27ZPengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia / 372786 Chua, Soong Nang Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2000mayKertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 200036PRZSLMarketing researchNew productsConsumer behavior
spellingShingle Marketing research
New products
Consumer behavior
372786 Chua, Soong Nang
Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /
title Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /
title_full Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /
title_fullStr Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /
title_full_unstemmed Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /
title_short Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /
title_sort pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi universiti teknologi malaysia
topic Marketing research
New products
Consumer behavior
work_keys_str_mv AT 372786chuasoongnang pengaruhimejjenamadankonsepkendirimempengaruhikeputusanpembelianpenggunasatukajiandikalanganpelajarsarjanamudapengurusanteknologiuniversititeknologimalaysia