Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /
Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Main Author: | 372786 Chua, Soong Nang |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2000
|
Subjects: |
Similar Items
-
Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /
by: Chua, Soong Nang
Published: (2000) -
Jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna ke atas barangan kosmetik /
by: 421004 Emy Roshaida Mohamad Zikri, et al.
Published: (2009) -
Corak pemilihan pengguna antara jenama dan teknologi dalam pembelian barangan elektrik /
by: 506534 Siti Zaharah Mohd Mailan, et al.
Published: (2010) -
Mengkaji corak pemilihan pengguna antara jenama dan teknologi dalam pembelian barangan elektrik /
by: Yogananthan Permalu, 1986, et al.
Published: (2010) -
Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
by: 396805 Eddy Rabain, et al.
Published: (2008)