Keberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli : kajian kes di restoran KFC dan Marrybrown, Kulai, Johor /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000

Bibliographic Details
Main Author: 372952 Kee, Seok Li
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Subjects:
_version_ 1826370849998897152
author 372952 Kee, Seok Li
author_facet 372952 Kee, Seok Li
author_sort 372952 Kee, Seok Li
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
first_indexed 2024-03-04T16:25:09Z
format
id KOHA-OAI-TEST:78783
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:25:09Z
publishDate 2000
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:787832020-12-19T17:00:27ZKeberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli : kajian kes di restoran KFC dan Marrybrown, Kulai, Johor / 372952 Kee, Seok Li Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2000mayKertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 200036PRZSLFast food restaurantsAdvertising
spellingShingle Fast food restaurants
Advertising
372952 Kee, Seok Li
Keberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli : kajian kes di restoran KFC dan Marrybrown, Kulai, Johor /
title Keberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli : kajian kes di restoran KFC dan Marrybrown, Kulai, Johor /
title_full Keberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli : kajian kes di restoran KFC dan Marrybrown, Kulai, Johor /
title_fullStr Keberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli : kajian kes di restoran KFC dan Marrybrown, Kulai, Johor /
title_full_unstemmed Keberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli : kajian kes di restoran KFC dan Marrybrown, Kulai, Johor /
title_short Keberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli : kajian kes di restoran KFC dan Marrybrown, Kulai, Johor /
title_sort keberkesanan strategi promosi restoran makanan segera dalam mempengaruhi pilihan pembeli kajian kes di restoran kfc dan marrybrown kulai johor
topic Fast food restaurants
Advertising
work_keys_str_mv AT 372952keeseokli keberkesananstrategipromosirestoranmakanansegeradalammempengaruhipilihanpembelikajiankesdirestorankfcdanmarrybrownkulaijohor