Ciri-ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad. : kajian kes ke atas penduduk Taman Setia Jaya, Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000

Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: 376019 Nor Azalilah Mat Isa
Format:
Jezik:may
Izdano: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Teme:
_version_ 1826371045479677952
author 376019 Nor Azalilah Mat Isa
author_facet 376019 Nor Azalilah Mat Isa
author_sort 376019 Nor Azalilah Mat Isa
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
first_indexed 2024-03-04T16:28:01Z
format
id KOHA-OAI-TEST:79748
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:28:01Z
publishDate 2000
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:797482020-12-19T17:00:30ZCiri-ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad. : kajian kes ke atas penduduk Taman Setia Jaya, Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan / 376019 Nor Azalilah Mat Isa Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2000mayKertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 200036PRZSLCellular radioAdvertising
spellingShingle Cellular radio
Advertising
376019 Nor Azalilah Mat Isa
Ciri-ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad. : kajian kes ke atas penduduk Taman Setia Jaya, Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan /
title Ciri-ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad. : kajian kes ke atas penduduk Taman Setia Jaya, Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan /
title_full Ciri-ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad. : kajian kes ke atas penduduk Taman Setia Jaya, Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan /
title_fullStr Ciri-ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad. : kajian kes ke atas penduduk Taman Setia Jaya, Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan /
title_full_unstemmed Ciri-ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad. : kajian kes ke atas penduduk Taman Setia Jaya, Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan /
title_short Ciri-ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan Syarikat Telekom Malaysia Berhad. : kajian kes ke atas penduduk Taman Setia Jaya, Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan /
title_sort ciri ciri pengiklanan dalam televisyen yang dapat menarik minat pengguna untuk menggunakan perkhidmatan syarikat telekom malaysia berhad kajian kes ke atas penduduk taman setia jaya parit buntar perak darul ridzuan
topic Cellular radio
Advertising
work_keys_str_mv AT 376019norazalilahmatisa ciriciripengiklanandalamtelevisyenyangdapatmenarikminatpenggunauntukmenggunakanperkhidmatansyarikattelekommalaysiaberhadkajiankeskeataspenduduktamansetiajayaparitbuntarperakdarulridzuan