Perlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000

Bibliographic Details
Main Author: 377078 Tee, Hwee Yong
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Subjects:
_version_ 1796661171774816256
author 377078 Tee, Hwee Yong
author_facet 377078 Tee, Hwee Yong
author_sort 377078 Tee, Hwee Yong
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
first_indexed 2024-03-04T16:28:58Z
format
id KOHA-OAI-TEST:80064
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:28:58Z
publishDate 2000
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:800642020-12-19T17:00:31ZPerlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd / 377078 Tee, Hwee Yong Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2000mayKertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 200036PRZSLElectronic commerceInternet marketing
spellingShingle Electronic commerce
Internet marketing
377078 Tee, Hwee Yong
Perlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd /
title Perlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd /
title_full Perlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd /
title_fullStr Perlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd /
title_full_unstemmed Perlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd /
title_short Perlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd /
title_sort perlaksanaan e dagang sebagai saluran pemasaran satu kajian kes di standardmail sdn bhd
topic Electronic commerce
Internet marketing
work_keys_str_mv AT 377078teehweeyong perlaksanaanedagangsebagaisaluranpemasaransatukajiankesdistandardmailsdnbhd