Penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik : satu kajian tindakan /

43

Bibliographic Details
Main Author: 381326 Ng, Kee Chuan
Format:
Language:may
Published: Kota Kinabalu : Maktab Perguruan Gaya, 2000
Subjects:
_version_ 1796661188673667072
author 381326 Ng, Kee Chuan
author_facet 381326 Ng, Kee Chuan
author_sort 381326 Ng, Kee Chuan
collection OCEAN
description 43
first_indexed 2024-03-04T16:29:13Z
format
id KOHA-OAI-TEST:80148
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:29:13Z
publishDate 2000
publisher Kota Kinabalu : Maktab Perguruan Gaya,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:801482020-12-19T17:00:31ZPenggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik : satu kajian tindakan / 381326 Ng, Kee Chuan Kota Kinabalu : Maktab Perguruan Gaya,2000may43PSZJBLPhysicsConstructivism (Education)
spellingShingle Physics
Constructivism (Education)
381326 Ng, Kee Chuan
Penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik : satu kajian tindakan /
title Penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik : satu kajian tindakan /
title_full Penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik : satu kajian tindakan /
title_fullStr Penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik : satu kajian tindakan /
title_full_unstemmed Penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik : satu kajian tindakan /
title_short Penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik : satu kajian tindakan /
title_sort penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran fizik satu kajian tindakan
topic Physics
Constructivism (Education)
work_keys_str_mv AT 381326ngkeechuan penggunaanpendekatankonstruktivismedalampengajarandanpembelajaranmatapelajaranfiziksatukajiantindakan