Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000

Bibliographic Details
Main Author: 377786 Maizura Abdul Isa
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Subjects:
_version_ 1826371161941868544
author 377786 Maizura Abdul Isa
author_facet 377786 Maizura Abdul Isa
author_sort 377786 Maizura Abdul Isa
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
first_indexed 2024-03-04T16:29:45Z
format
id KOHA-OAI-TEST:80327
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:29:45Z
publishDate 2000
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:803272020-12-19T17:00:32ZKepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor / 377786 Maizura Abdul Isa Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2000mayKertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 200036PRZSLCustomer servicesConsumer satisfaction
spellingShingle Customer services
Consumer satisfaction
377786 Maizura Abdul Isa
Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
title Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
title_full Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
title_fullStr Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
title_full_unstemmed Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
title_short Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
title_sort kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter kajian kes di pos malaysia berhad cawangan utm johor
topic Customer services
Consumer satisfaction
work_keys_str_mv AT 377786maizuraabdulisa kepuasanpelanggankeatasmutuperkhidmatankaunterkajiankesdiposmalaysiaberhadcawanganutmjohor