Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Main Author: | 377786 Maizura Abdul Isa |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2000
|
Subjects: |
Similar Items
-
Penggunaan teknologi maklumat dan kesan terhadap mutu perkhidmatan di kaunter perkhidmatan Pos Malaysia Berhad Cawangan Skudai, Johor /
by: 240715 Herman Sirat
Published: (1999) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter : kajian di AffinBank cawangan Johor Jaya, Johor Bahru /
by: 439408 Nor Hidayu Rufie, et al.
Published: (2008) -
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan ke atas perkhidmatan kaunter : kajian kes : Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
by: 282947 Zakiah Ibrahim, et al.
Published: (2007) -
Teknologi maklumat di kaunter perkhidmatan Tenaga Nasional Berhad cawangan Johor Bahru : sejauhmana kesannya kepada kepentingan organisasi dan keperluannya dalam memenuhi kepuasan kepada pelanggan /
by: 455169 Mazidah Ibrahim
Published: (1996) -
Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
by: 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar, et al.
Published: (2006)