Strategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /

Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi (Perakaunan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000

Bibliographic Details
Main Author: 379979 Norlin Amran
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Subjects:
_version_ 1796661358414004224
author 379979 Norlin Amran
author_facet 379979 Norlin Amran
author_sort 379979 Norlin Amran
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi (Perakaunan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
first_indexed 2024-03-04T16:31:42Z
format
id KOHA-OAI-TEST:80976
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:31:42Z
publishDate 2000
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:809762020-12-19T17:00:34ZStrategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru / 379979 Norlin Amran Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2000mayKertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi (Perakaunan)) - Universiti Teknologi Malaysia, 200036PRZSLMarket surveysHotels
spellingShingle Market surveys
Hotels
379979 Norlin Amran
Strategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
title Strategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
title_full Strategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
title_fullStr Strategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
title_full_unstemmed Strategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
title_short Strategi campuran pemasaran 4P yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan : kajian kes : Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
title_sort strategi campuran pemasaran 4p yang dijalankan oleh industri perhotelan dalam menarik minat pelanggan kajian kes hotel seri malaysia johor bahru
topic Market surveys
Hotels
work_keys_str_mv AT 379979norlinamran strategicampuranpemasaran4pyangdijalankanolehindustriperhotelandalammenarikminatpelanggankajiankeshotelserimalaysiajohorbahru