Faktor-faktor 4P's yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer.Kajian kes : di Syarikat Mutiara Computer System Sdn. Bhd. /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000

Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: 380438 Nor Hafizah Mohamed Zaini
Formaat:
Taal:may
Gepubliceerd in: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Onderwerpen:
_version_ 1826371319145431040
author 380438 Nor Hafizah Mohamed Zaini
author_facet 380438 Nor Hafizah Mohamed Zaini
author_sort 380438 Nor Hafizah Mohamed Zaini
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2000
first_indexed 2024-03-04T16:32:06Z
format
id KOHA-OAI-TEST:81110
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:32:06Z
publishDate 2000
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:811102020-12-19T17:00:34ZFaktor-faktor 4P's yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer.Kajian kes : di Syarikat Mutiara Computer System Sdn. Bhd. / 380438 Nor Hafizah Mohamed Zaini Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2000mayKertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 200036PRZSLMarket surveysPurchasing powerComputer industry
spellingShingle Market surveys
Purchasing power
Computer industry
380438 Nor Hafizah Mohamed Zaini
Faktor-faktor 4P's yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer.Kajian kes : di Syarikat Mutiara Computer System Sdn. Bhd. /
title Faktor-faktor 4P's yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer.Kajian kes : di Syarikat Mutiara Computer System Sdn. Bhd. /
title_full Faktor-faktor 4P's yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer.Kajian kes : di Syarikat Mutiara Computer System Sdn. Bhd. /
title_fullStr Faktor-faktor 4P's yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer.Kajian kes : di Syarikat Mutiara Computer System Sdn. Bhd. /
title_full_unstemmed Faktor-faktor 4P's yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer.Kajian kes : di Syarikat Mutiara Computer System Sdn. Bhd. /
title_short Faktor-faktor 4P's yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer.Kajian kes : di Syarikat Mutiara Computer System Sdn. Bhd. /
title_sort faktor faktor 4p s yang paling mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian komputer kajian kes di syarikat mutiara computer system sdn bhd
topic Market surveys
Purchasing power
Computer industry
work_keys_str_mv AT 380438norhafizahmohamedzaini faktorfaktor4psyangpalingmempengaruhigelagatpenggunadalammembuatkeputusanpembeliankomputerkajiankesdisyarikatmutiaracomputersystemsdnbhd