Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem]

Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Bibliographic Details
Main Authors: 240593 Anbananthan Sambasivam, Kamarulzaman Jaafar, Khairul Anuar Mohd. Dahalan, Mariam Lahung Laeng, Md. Izani @ Afzanizan Kasnin
Format:
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Subjects:
_version_ 1826356484645060608
author 240593 Anbananthan Sambasivam
Kamarulzaman Jaafar
Khairul Anuar Mohd. Dahalan
Mariam Lahung Laeng
Md. Izani @ Afzanizan Kasnin
author_facet 240593 Anbananthan Sambasivam
Kamarulzaman Jaafar
Khairul Anuar Mohd. Dahalan
Mariam Lahung Laeng
Md. Izani @ Afzanizan Kasnin
author_sort 240593 Anbananthan Sambasivam
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
first_indexed 2024-03-04T12:52:43Z
format
id KOHA-OAI-TEST:8145
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T12:52:43Z
publishDate 1999
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:81452020-12-19T16:55:16ZSejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem] 240593 Anbananthan Sambasivam Kamarulzaman Jaafar Khairul Anuar Mohd. Dahalan Mariam Lahung Laeng Md. Izani @ Afzanizan Kasnin Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,1999Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 199936PSZJBLAdvertisingSales promotionConsumer behaviorFranchises (Retail trade)Consumer behaviorRetail tradeMarket surveysConsumer behaviorMarketing
spellingShingle Advertising
Sales promotion
Consumer behavior
Franchises (Retail trade)
Consumer behavior
Retail trade
Market surveys
Consumer behavior
Marketing
240593 Anbananthan Sambasivam
Kamarulzaman Jaafar
Khairul Anuar Mohd. Dahalan
Mariam Lahung Laeng
Md. Izani @ Afzanizan Kasnin
Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem]
title Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem]
title_full Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem]
title_fullStr Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem]
title_full_unstemmed Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem]
title_short Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem]
title_sort sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik kajian kes ke atas pengguna di taman universiti skudai johor et al mikrofilem
topic Advertising
Sales promotion
Consumer behavior
Franchises (Retail trade)
Consumer behavior
Retail trade
Market surveys
Consumer behavior
Marketing
work_keys_str_mv AT 240593anbananthansambasivam sejauhmanakahpengiklanandalamtelevisyenmempengaruhipenggunadalampembelianbarangandanperalatanelektrikkajiankeskeataspenggunaditamanuniversitiskudaijohoretalmikrofilem
AT kamarulzamanjaafar sejauhmanakahpengiklanandalamtelevisyenmempengaruhipenggunadalampembelianbarangandanperalatanelektrikkajiankeskeataspenggunaditamanuniversitiskudaijohoretalmikrofilem
AT khairulanuarmohddahalan sejauhmanakahpengiklanandalamtelevisyenmempengaruhipenggunadalampembelianbarangandanperalatanelektrikkajiankeskeataspenggunaditamanuniversitiskudaijohoretalmikrofilem
AT mariamlahunglaeng sejauhmanakahpengiklanandalamtelevisyenmempengaruhipenggunadalampembelianbarangandanperalatanelektrikkajiankeskeataspenggunaditamanuniversitiskudaijohoretalmikrofilem
AT mdizaniafzanizankasnin sejauhmanakahpengiklanandalamtelevisyenmempengaruhipenggunadalampembelianbarangandanperalatanelektrikkajiankeskeataspenggunaditamanuniversitiskudaijohoretalmikrofilem