Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.] / [mikrofilem]
Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Main Authors: | 240593 Anbananthan Sambasivam, Kamarulzaman Jaafar, Khairul Anuar Mohd. Dahalan, Mariam Lahung Laeng, Md. Izani @ Afzanizan Kasnin |
---|---|
Format: | |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
1999
|
Subjects: |
Similar Items
-
Gelagat pengguna dalam memilih rangkaian peruncit di satu kawasan perbandaran : kajian di kompleks membeli belah, Plaza Tasek /
by: 241056 Mariam Lahung Laeng
Published: (1999) -
Penerimaan pengguna terhadap konsep peruncitan pergudangan di Mydin,Kota Bahru,Kelantan /
by: 394095 Silawati Sulaiman, et al.
Published: (2008) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat keputusan pembelian produk : satu tinjauan terhadap pembelian perabot di Batu Pahat, Johor /
by: 241151 Md. Izani @ Afzanizan Kasnin
Published: (1999) -
Inside the mind of the shopper : the science of retailing /
by: Sorensen, Herb, 1944-
Published: (2009) -
Pengukuran gelagat pembelian organisasi dalam pasaran peruncitan : kajian kes di Booker Cash & Carry (M) Sdn. Bhd. Johor Bahru /
by: 284710 Lai, Chee Lim
Published: (1999)