Tahap kesedaran dan persepsi kakitangan pentadbiran Hospital Sultanah Aminah, Johor terhadap pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) /
Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia /ATMA, 2000
Main Author: | 401682 Mohamad Mohamad Noor |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2000
|
Subjects: |
Similar Items
-
Pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dalam organisasi pembinaan /
by: 267248 Lim, Kean Kean
Published: (2004) -
Kajian tahap pemahaman dan tahap kecekapan kakitangan terhadap pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) : satu kajian kes di Tenaga Nasional Berhad Distributin (TNBD), Johor Bahru /
by: 300926 Norliza Paidon
Published: (2004) -
Tahap kesedaran dan tahap penerimaan pekerja terhadap perlaksanaan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) satu kajian di Syarikat Ajiya Safety Glass Sdn. Bhd. /
by: 437339 Lee, Chiou Peng
Published: (2006) -
Pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dalam organisasi pembinaan [compact disc] /
by: 267248 Lim, Kean Kean
Published: (2004) -
Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : kajian di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru /
by: 293276 Suraya Sujak Ahmad Sujak, et al.
Published: (2007)