Kaedah persepsi perkeja terhadap perlaksanaan pengurusan kualiti menyeluruh di pejabat Kastam DiRaja Johor Bahru /
Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
Main Authors: | 284343 Noor Arnindayanty Noor Adzman, Siti Norazrina Md. Yunus, Wan Nor Syuhada Wan Hasan |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2007
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kawalan kualiti menyeluruh /
by: 387655 Mohd. Fayzan Abu Bakar, et al.
Published: (2002) -
Perkhidmatan semasa dan perlaksanaan MS ISO 9000 di Pejabat Tanah dan Galian /
by: 314135 Ismail Samat
Published: (2000) -
Keberkesanan perlaksanaan pendekatan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) terhadap peningkatan prestasi organisasi : kajian di Syarikat Avaplas Sdn. Bhd, Senai Johor /
by: 446116 Yookosvari Rama
Published: (200) -
Pengukuran kualiti perkhidmatan di Jabatan Kastam dan Eksais Diraja negeri Johor Cawangan Import dan Eksport dengan menggunakan skala servqual /
by: Chang, Ye Ling, et al.
Published: (2001) -
Tahap kesedaran dan tahap penerimaan pekerja terhadap perlaksanaan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) satu kajian di Syarikat Ajiya Safety Glass Sdn. Bhd. /
by: 437339 Lee, Chiou Peng
Published: (2006)