Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 /
Projek ini adalah bertujuan untuk memodelkan objek tiga dimensi. Objek dibina dengan menggunakan kaedah B-Spline. Rekabentuk objek adalah secara interaktif. Tetikus digunakan sebagai peranti input. Pengguna dibenarkan untuk bentuk sesuatu objek yang telah dihasilkan. Objek boleh dilihat pada tiga su...
Main Author: | |
---|---|
Format: | |
Subjects: |
_version_ | 1796662922822287360 |
---|---|
author | 420354 Mohd. Zamri Selamat |
author_facet | 420354 Mohd. Zamri Selamat |
author_sort | 420354 Mohd. Zamri Selamat |
collection | OCEAN |
description | Projek ini adalah bertujuan untuk memodelkan objek tiga dimensi. Objek dibina dengan menggunakan kaedah B-Spline. Rekabentuk objek adalah secara interaktif. Tetikus digunakan sebagai peranti input. Pengguna dibenarkan untuk bentuk sesuatu objek yang telah dihasilkan. Objek boleh dilihat pada tiga sudut pandangan. Tiga sudut pandangan yang telah disediakan adalah pandangan dari hadapan, pandangan dari sisi dan pandangan dari bawah. Operasi penjelmaan pada objek dan pada titik-titik kawalan juga disediakan. Data-data boleh disimpan dan dipanggil kembali jika diperlukan. |
first_indexed | 2024-03-04T16:54:30Z |
format | |
id | KOHA-OAI-TEST:88618 |
institution | Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN |
last_indexed | 2024-03-04T16:54:30Z |
record_format | dspace |
spelling | KOHA-OAI-TEST:886182020-12-19T17:00:55ZPermodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 / 420354 Mohd. Zamri Selamat Projek ini adalah bertujuan untuk memodelkan objek tiga dimensi. Objek dibina dengan menggunakan kaedah B-Spline. Rekabentuk objek adalah secara interaktif. Tetikus digunakan sebagai peranti input. Pengguna dibenarkan untuk bentuk sesuatu objek yang telah dihasilkan. Objek boleh dilihat pada tiga sudut pandangan. Tiga sudut pandangan yang telah disediakan adalah pandangan dari hadapan, pandangan dari sisi dan pandangan dari bawah. Operasi penjelmaan pada objek dan pada titik-titik kawalan juga disediakan. Data-data boleh disimpan dan dipanggil kembali jika diperlukan.Kertas Projek (Sarjana Muda Sains Komputer) - Universiti Teknologi Malaysia, 1991Projek ini adalah bertujuan untuk memodelkan objek tiga dimensi. Objek dibina dengan menggunakan kaedah B-Spline. Rekabentuk objek adalah secara interaktif. Tetikus digunakan sebagai peranti input. Pengguna dibenarkan untuk bentuk sesuatu objek yang telah dihasilkan. Objek boleh dilihat pada tiga sudut pandangan. Tiga sudut pandangan yang telah disediakan adalah pandangan dari hadapan, pandangan dari sisi dan pandangan dari bawah. Operasi penjelmaan pada objek dan pada titik-titik kawalan juga disediakan. Data-data boleh disimpan dan dipanggil kembali jika diperlukan.58PRZSLInteractive computer systems |
spellingShingle | Interactive computer systems 420354 Mohd. Zamri Selamat Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 / |
title | Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 / |
title_full | Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 / |
title_fullStr | Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 / |
title_full_unstemmed | Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 / |
title_short | Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 / |
title_sort | permodelan objektif dan b spline secara interaktif di ibm ps 2 model 70 |
topic | Interactive computer systems |
work_keys_str_mv | AT 420354mohdzamriselamat permodelanobjektifdanbsplinesecarainteraktifdiibmps2model70 |