Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 /

Projek ini adalah bertujuan untuk memodelkan objek tiga dimensi. Objek dibina dengan menggunakan kaedah B-Spline. Rekabentuk objek adalah secara interaktif. Tetikus digunakan sebagai peranti input. Pengguna dibenarkan untuk bentuk sesuatu objek yang telah dihasilkan. Objek boleh dilihat pada tiga su...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: 420354 Mohd. Zamri Selamat
Format:
Subjects:
_version_ 1796662922822287360
author 420354 Mohd. Zamri Selamat
author_facet 420354 Mohd. Zamri Selamat
author_sort 420354 Mohd. Zamri Selamat
collection OCEAN
description Projek ini adalah bertujuan untuk memodelkan objek tiga dimensi. Objek dibina dengan menggunakan kaedah B-Spline. Rekabentuk objek adalah secara interaktif. Tetikus digunakan sebagai peranti input. Pengguna dibenarkan untuk bentuk sesuatu objek yang telah dihasilkan. Objek boleh dilihat pada tiga sudut pandangan. Tiga sudut pandangan yang telah disediakan adalah pandangan dari hadapan, pandangan dari sisi dan pandangan dari bawah. Operasi penjelmaan pada objek dan pada titik-titik kawalan juga disediakan. Data-data boleh disimpan dan dipanggil kembali jika diperlukan.
first_indexed 2024-03-04T16:54:30Z
format
id KOHA-OAI-TEST:88618
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T16:54:30Z
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:886182020-12-19T17:00:55ZPermodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 / 420354 Mohd. Zamri Selamat Projek ini adalah bertujuan untuk memodelkan objek tiga dimensi. Objek dibina dengan menggunakan kaedah B-Spline. Rekabentuk objek adalah secara interaktif. Tetikus digunakan sebagai peranti input. Pengguna dibenarkan untuk bentuk sesuatu objek yang telah dihasilkan. Objek boleh dilihat pada tiga sudut pandangan. Tiga sudut pandangan yang telah disediakan adalah pandangan dari hadapan, pandangan dari sisi dan pandangan dari bawah. Operasi penjelmaan pada objek dan pada titik-titik kawalan juga disediakan. Data-data boleh disimpan dan dipanggil kembali jika diperlukan.Kertas Projek (Sarjana Muda Sains Komputer) - Universiti Teknologi Malaysia, 1991Projek ini adalah bertujuan untuk memodelkan objek tiga dimensi. Objek dibina dengan menggunakan kaedah B-Spline. Rekabentuk objek adalah secara interaktif. Tetikus digunakan sebagai peranti input. Pengguna dibenarkan untuk bentuk sesuatu objek yang telah dihasilkan. Objek boleh dilihat pada tiga sudut pandangan. Tiga sudut pandangan yang telah disediakan adalah pandangan dari hadapan, pandangan dari sisi dan pandangan dari bawah. Operasi penjelmaan pada objek dan pada titik-titik kawalan juga disediakan. Data-data boleh disimpan dan dipanggil kembali jika diperlukan.58PRZSLInteractive computer systems
spellingShingle Interactive computer systems
420354 Mohd. Zamri Selamat
Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 /
title Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 /
title_full Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 /
title_fullStr Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 /
title_full_unstemmed Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 /
title_short Permodelan objektif dan B-spline secara interaktif di IBM PS/2 model 70 /
title_sort permodelan objektif dan b spline secara interaktif di ibm ps 2 model 70
topic Interactive computer systems
work_keys_str_mv AT 420354mohdzamriselamat permodelanobjektifdanbsplinesecarainteraktifdiibmps2model70