Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007

Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: 295136 Suhaila Taat
Formaat:
Taal:may
Gepubliceerd in: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2007
Onderwerpen:
_version_ 1826372871310540800
author 295136 Suhaila Taat
author_facet 295136 Suhaila Taat
author_sort 295136 Suhaila Taat
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
first_indexed 2024-03-04T16:54:44Z
format
id KOHA-OAI-TEST:88697
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:54:44Z
publishDate 2007
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:886972020-12-19T17:00:55ZFaktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor / 295136 Suhaila Taat Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2007mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007Negative microfilm : MFL 014868 ra36PRZSLConsumer satisfactionConsumer behaviorMarketing
spellingShingle Consumer satisfaction
Consumer behavior
Marketing
295136 Suhaila Taat
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor /
title Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor /
title_full Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor /
title_fullStr Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor /
title_full_unstemmed Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor /
title_short Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor /
title_sort faktor faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di kedai mesra petronas jalan kempas lama johor
topic Consumer satisfaction
Consumer behavior
Marketing
work_keys_str_mv AT 295136suhailataat faktorfaktoryangmempengaruhikepuasanpelanggandanstrategipemasaranbagiperuncitanpetroleumdikedaimesrapetronasjalankempaslamajohor