Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan dan strategi pemasaran bagi peruncitan petroleum di Kedai Mesra Petronas, Jalan Kempas Lama, Johor /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
Auteur principal: | 295136 Suhaila Taat |
---|---|
Format: | |
Langue: | may |
Publié: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2007
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Strategi campuran pemasaran perniagaan peruncitan petroleum : kajian di kedai mesra stesen minyak Petronas, Taman Universiti, Skudai, Johor / [microfilm]
par: Ahmad Faizal Husain
Publié: (2000) -
The effectiveness of promotional tools to retain customer loyalty at Kedai Mesra Petronas / Noor Sharyina Samsusah
par: Samsusah, Noor Sharyina
Publié: (2009) -
Strategi campuran pemasaran perniagaan peruncitan petroleum : kajian di kedai mesra stesen minyak Petronas, Taman Universiti, Skudai, Johor /
par: 376538 Ahmad Faizal Husain
Publié: (2000) -
Mengkaji faktor-faktor yang mempengaruhi tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan pelanggan di Mcdonalds /
par: 394112 Mohd. Firdaus Mohd. Ali, et autres
Publié: (2008) -
Kepuasan pelanggan: faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan semasa mereka membeli-belah di Hypermarket Giant, Plentong, Johor Bahru /
par: 297819 Toon, Tze Chien
Publié: (2004)