Sistem aduan pelanggan : satu kajian di Bank Rakyat dan CIMB Bank /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007

书目详细资料
主要作者: 295848 Norazlinda Adam
格式:
语言:may
出版: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2007
主题:
_version_ 1826372885532377088
author 295848 Norazlinda Adam
author_facet 295848 Norazlinda Adam
author_sort 295848 Norazlinda Adam
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
first_indexed 2024-03-04T16:54:56Z
format
id KOHA-OAI-TEST:88764
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:54:56Z
publishDate 2007
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:887642020-12-19T17:00:55ZSistem aduan pelanggan : satu kajian di Bank Rakyat dan CIMB Bank / 295848 Norazlinda Adam Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2007mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007Negative microfilm : MFL 014585 ra36PRZSLBanks and bankingConsumer complaintsConsumer behavior
spellingShingle Banks and banking
Consumer complaints
Consumer behavior
295848 Norazlinda Adam
Sistem aduan pelanggan : satu kajian di Bank Rakyat dan CIMB Bank /
title Sistem aduan pelanggan : satu kajian di Bank Rakyat dan CIMB Bank /
title_full Sistem aduan pelanggan : satu kajian di Bank Rakyat dan CIMB Bank /
title_fullStr Sistem aduan pelanggan : satu kajian di Bank Rakyat dan CIMB Bank /
title_full_unstemmed Sistem aduan pelanggan : satu kajian di Bank Rakyat dan CIMB Bank /
title_short Sistem aduan pelanggan : satu kajian di Bank Rakyat dan CIMB Bank /
title_sort sistem aduan pelanggan satu kajian di bank rakyat dan cimb bank
topic Banks and banking
Consumer complaints
Consumer behavior
work_keys_str_mv AT 295848norazlindaadam sistemaduanpelanggansatukajiandibankrakyatdancimbbank