Analisis strategi promosi dalam industri herba. kajian kes : Syarikat New M & M Products Sdn. Bhd., Ampang /

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 2001

Bibliographic Details
Main Author: 408238 Haniyusman Osman
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2001
Subjects:
_version_ 1796662999401889792
author 408238 Haniyusman Osman
author_facet 408238 Haniyusman Osman
author_sort 408238 Haniyusman Osman
collection OCEAN
description Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 2001
first_indexed 2024-03-04T16:55:38Z
format
id KOHA-OAI-TEST:89004
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T16:55:38Z
publishDate 2001
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:890042020-12-19T17:00:57ZAnalisis strategi promosi dalam industri herba. kajian kes : Syarikat New M & M Products Sdn. Bhd., Ampang / 408238 Haniyusman Osman Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2001mayKertas projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia/ATMA, 200136PRZSLMarket surveysConsumer behaviorMarketing
spellingShingle Market surveys
Consumer behavior
Marketing
408238 Haniyusman Osman
Analisis strategi promosi dalam industri herba. kajian kes : Syarikat New M & M Products Sdn. Bhd., Ampang /
title Analisis strategi promosi dalam industri herba. kajian kes : Syarikat New M & M Products Sdn. Bhd., Ampang /
title_full Analisis strategi promosi dalam industri herba. kajian kes : Syarikat New M & M Products Sdn. Bhd., Ampang /
title_fullStr Analisis strategi promosi dalam industri herba. kajian kes : Syarikat New M & M Products Sdn. Bhd., Ampang /
title_full_unstemmed Analisis strategi promosi dalam industri herba. kajian kes : Syarikat New M & M Products Sdn. Bhd., Ampang /
title_short Analisis strategi promosi dalam industri herba. kajian kes : Syarikat New M & M Products Sdn. Bhd., Ampang /
title_sort analisis strategi promosi dalam industri herba kajian kes syarikat new m m products sdn bhd ampang
topic Market surveys
Consumer behavior
Marketing
work_keys_str_mv AT 408238haniyusmanosman analisisstrategipromosidalamindustriherbakajiankessyarikatnewmmproductssdnbhdampang