Kualiti perkhidmatan dari persepsi pelajar : satu kajian di Kolej 9, UTM, Skudai, Johor Bahru /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
Main Author: | 301405 Low, Li Fei |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2007
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di bank Bumiputera-Commerce (BBC) cawangan UTM, Skudai, Johor /
by: 179392 Lim, Chee Ching
Published: (2002) -
Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu tinjuan ke atas perkhidmatan bas komuter UTM, Skudai /
by: 259823 Peong, Kwee kim, et al.
Published: (2005) -
Kualiti perkhidamatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di bahagian keselamatan UTM, Skudai, Johor /
by: 326442 Lim, Meei Horng, et al.
Published: (2006) -
Kualiti perkhidamatan dari perspektif pelanggan : [microform] satu kajian di bahagian keselamatan UTM, Skudai, Johor /
by: Lim, Meei Horng, et al.
Published: (2006) -
Tahap kepuasan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan bas kampus (kes kajian : UTM Skudai) /
by: 304886 Fatin Syazwina Abdul Shukor, et al.
Published: (2009)