Pemasaran melalui internet yang berasaskan email sasaran /
Kertas projek (Sarjana Muda Sains Komputer) - Universiti Teknologi Malaysia, 2001
Main Author: | 436416 Linda Mohd Supian |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2001
|
Subjects: |
Similar Items
-
Sistem perundangan dalam pemasaran internet di Malaysia : kajian mengenai tahap keyakinan pengguna membuat pembelian melalui internet /
by: 216839 Norasida Misri
Published: (2006) -
Penerimaan kakitangan akademik profesional Universiti Teknologi Malaysia(UTM) terhadap pembelian melalui internet : bahan rujukan /
by: 284241 Amirah Hanani Abdullah
Published: (2007) -
Tahap penerimaan pengguna terhadap konsep membeli buku melalui internet : kajian di kalangan pelajar-pelajar Universiti Teknologi Malaysia /
by: 436875 Ku Siti Najwa Ku Yahya
Published: (2006) -
Perlaksanaan e-dagang sebagai saluran pemasaran. : satu kajian kes di Standardmail Sdn Bhd /
by: 377078 Tee, Hwee Yong
Published: (2000) -
Sistem gerbang pembayaran atas talian melalui internet /
by: 291226 Chairil Anwar Mohd. Akhir, et al.
Published: (2009)