Hubungan Antara Kualiti Produk, Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
Perkembangan sistem perbankan Islam di Malaysia adalah berdasarkan kepada kesedaran dan permintaan masyarakat kepada suatu sistem yang bebas daripada unsur gharar dan riba. Justeru, objektif utama kajian ini adalah untuk mengkaji hubungan antara kualiti produk dan kualiti perkhidmatan dengan kepuasa...
Main Authors: | Mohd Fauzwadi Mat Ali, Abu Bakar Hamed, Muhammad Nasri Md Hussain |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
UUM Press
2013-05-01
|
Series: | International Journal of Management Studies |
Online Access: | https://www.scienceopen.com/document?vid=fff2db9d-57f2-4d70-a3ed-ff3cea243403 |
Similar Items
-
Hubungan Antara Kualiti Produk, Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
by: Mohd Fauzwadi Mat Ali, et al.
Published: (2013-06-01) -
Hubungan antara E-kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap perbankan internet Cimb Click/
by: Nurfarahana Mohd Badli, 1997-, author, et al.
Published: (2020) -
Hubungan antara E-kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan terhadap perbankan internet Cimb Click/
by: Nurfarahana Mohd Badli, 1997-, author
Published: (2019) -
Hubungan kualiti perkhidmatan terhadap kesetiaan pelanggan dan kepuasan pelanggan
by: Mona Coretti Lee Johnny, et al.
Published: (2023) -
Hubungan di antara imej korporat perbankan dengan kepuasan pelajar dan kualiti perkhidmatan
by: Vanaja Alagu,, et al.
Published: (2020)