Keberkesanan program "falsafah untuk kanak-kanak" terhadap kemahiran membaca dan berfikir kritis: kajian kes di sebuah sekolah rendah
Para sarjana Islam yang silam dan kontemporari, khususnya Jamaluddin al-Afghani dan S.H.Nasr, telah berhujah bahawa umat Islam mengalami kelemahan dalam membuat analisis yang baik terhadap isu-isu di sekitar mereka dan juga kurang kebijaksanaan. Kedua-dua sarjana ini menggesa agar subjek falsafah di...
Main Author: | Hashim, Rosnani |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Yayasan Takmir
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://irep.iium.edu.my/26167/1/keberkesanan_program_falsafah_untuk_kanak-kanak.pdf |
Similar Items
-
Keberkesanan program "Falsafah untuk Kanak-Kanak" terhadap kemahiran membaca dan berfikir kritis: kajian kes di sebuah sekolah rendah
by: Hashim, Rosnani
Published: (2006) -
Kemahiran interpersonal kanak-kanak menerusi aktiviti boneka
by: Loy, Chee Luen, et al.
Published: (2013) -
Ez-Arabic untuk kanak-kanak = EZ-Arabic for chidren
by: Sahrir, Muhammad Sabri, et al.
Published: (2013) -
Koleksi pantun halal untuk kanak-kanak dan remaja
by: Hashim, Yumi Zuhanis Has-Yun, et al.
Published: (2015) -
Kemahiran memupuk iltizam terhadap sains di kalangan kanak-kanak
by: Badzis, Mastura
Published: (2011)