Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM

Tujuan disediakan dokumen ini bukan untuk pencalonan memenangi anugerah semata-mata. Dengan mengkaji dan mengamalkan kriteria semua kategori, secara tidak langsung kita turut meluaskan amalan budaya kualiti; sesungguhnya, dokumen ini adalah juga panduan cara mengamalkan budaya kualiti. Dengan mengam...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Centre for Total Quality Education, ITM
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Centre for Total Quality Education, ITM 1996
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/12852/2/12852.pdf
_version_ 1825734072400347136
author Centre for Total Quality Education, ITM
author_facet Centre for Total Quality Education, ITM
author_sort Centre for Total Quality Education, ITM
collection UITM
description Tujuan disediakan dokumen ini bukan untuk pencalonan memenangi anugerah semata-mata. Dengan mengkaji dan mengamalkan kriteria semua kategori, secara tidak langsung kita turut meluaskan amalan budaya kualiti; sesungguhnya, dokumen ini adalah juga panduan cara mengamalkan budaya kualiti. Dengan mengamati kriteria yang digariskan, kita tahu apa yang perlu dilakukan. Semoga ia berfungsi lebih dari tujuan memenangi anugerah; Sesungguhnya, anugerah adalah hasil sampingan bukan niat dan tujuan utama.
first_indexed 2024-03-06T01:26:20Z
format Book
id oai:ir.uitm.edu.my:12852
institution Universiti Teknologi MARA
language English
last_indexed 2024-03-06T01:26:20Z
publishDate 1996
publisher Centre for Total Quality Education, ITM
record_format dspace
spelling oai:ir.uitm.edu.my:128522023-06-27T08:07:37Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/12852/ Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM Centre for Total Quality Education, ITM Total quality management. Benchmarking Handbooks, manuals, etc. Universiti Teknologi MARA Tujuan disediakan dokumen ini bukan untuk pencalonan memenangi anugerah semata-mata. Dengan mengkaji dan mengamalkan kriteria semua kategori, secara tidak langsung kita turut meluaskan amalan budaya kualiti; sesungguhnya, dokumen ini adalah juga panduan cara mengamalkan budaya kualiti. Dengan mengamati kriteria yang digariskan, kita tahu apa yang perlu dilakukan. Semoga ia berfungsi lebih dari tujuan memenangi anugerah; Sesungguhnya, anugerah adalah hasil sampingan bukan niat dan tujuan utama. Centre for Total Quality Education, ITM 1996 Book PeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/12852/2/12852.pdf Centre for Total Quality Education, ITM Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM. (1996) Guideline . Centre for Total Quality Education, ITM, Shah Alam.
spellingShingle Total quality management. Benchmarking
Handbooks, manuals, etc.
Universiti Teknologi MARA
Centre for Total Quality Education, ITM
Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM
title Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM
title_full Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM
title_fullStr Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM
title_full_unstemmed Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM
title_short Garis Panduan Pencalonan 1996 : Anugerah Kualiti ITM / Centre for Total Quality Education, ITM
title_sort garis panduan pencalonan 1996 anugerah kualiti itm centre for total quality education itm
topic Total quality management. Benchmarking
Handbooks, manuals, etc.
Universiti Teknologi MARA
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/12852/2/12852.pdf
work_keys_str_mv AT centrefortotalqualityeducationitm garispanduanpencalonan1996anugerahkualitiitmcentrefortotalqualityeducationitm