Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh

Kajian mengenai pamasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia, di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) dilakukan untuk mengetahui kepentingan pemasaran perlu dijalankan untuk mengetahui kepentingan aktiviti - aktiviti pemasaran dijalankan adalah berkesan dalam memperkenalkan perkhidmatan yang dita...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Mat Noh, Shahrom
Format: Student Project
Language:English
Published: Faculty of Information Management 2001
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15784/1/PPb_SHAHROM%20MAT%20NOH%20IM%2001_5.pdf
_version_ 1796900280497864704
author Mat Noh, Shahrom
author_facet Mat Noh, Shahrom
author_sort Mat Noh, Shahrom
collection UITM
description Kajian mengenai pamasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia, di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) dilakukan untuk mengetahui kepentingan pemasaran perlu dijalankan untuk mengetahui kepentingan aktiviti - aktiviti pemasaran dijalankan adalah berkesan dalam memperkenalkan perkhidmatan yang ditawarkan dan disediakan kepada pengguna supaya dapat memenuhi keperluan serta memberi kepuasan kepada para pengguna. Di samping itu, penyelidikan ini juga untuk mengetahui perkhidmatan yang sering digunakan dan bentuk - bentuk promosi yang sesuai dijalankan serta kepekaan para pengguna ke atas aktiviti - aktiviti pemasaran yang dijalankan. Penyelidikan ini melibatkan 81 orang responden yang terdiri daripada para ahli PPAK yang menggunakan perkhidmatan Bahagian Multimedia. Secara keseluruhan didapati bahawa sesetengah bentuk promosi dan aktiviti - aktiviti pemasaran sahaja yang berjaya menarik perhatian pengguna. Penyelidik mencadangkan supaya penyelidikan susulan dapat dibuat memandangkan penyelidikan dalam bidang ini serta yang berkaitan kurang dijalankan.
first_indexed 2024-03-06T01:33:21Z
format Student Project
id oai:ir.uitm.edu.my:15784
institution Universiti Teknologi MARA
language English
last_indexed 2024-03-06T01:33:21Z
publishDate 2001
publisher Faculty of Information Management
record_format dspace
spelling oai:ir.uitm.edu.my:157842017-01-04T05:19:42Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15784/ Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh Mat Noh, Shahrom Library information networks Public libraries Kajian mengenai pamasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia, di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) dilakukan untuk mengetahui kepentingan pemasaran perlu dijalankan untuk mengetahui kepentingan aktiviti - aktiviti pemasaran dijalankan adalah berkesan dalam memperkenalkan perkhidmatan yang ditawarkan dan disediakan kepada pengguna supaya dapat memenuhi keperluan serta memberi kepuasan kepada para pengguna. Di samping itu, penyelidikan ini juga untuk mengetahui perkhidmatan yang sering digunakan dan bentuk - bentuk promosi yang sesuai dijalankan serta kepekaan para pengguna ke atas aktiviti - aktiviti pemasaran yang dijalankan. Penyelidikan ini melibatkan 81 orang responden yang terdiri daripada para ahli PPAK yang menggunakan perkhidmatan Bahagian Multimedia. Secara keseluruhan didapati bahawa sesetengah bentuk promosi dan aktiviti - aktiviti pemasaran sahaja yang berjaya menarik perhatian pengguna. Penyelidik mencadangkan supaya penyelidikan susulan dapat dibuat memandangkan penyelidikan dalam bidang ini serta yang berkaitan kurang dijalankan. Faculty of Information Management 2001 Student Project NonPeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15784/1/PPb_SHAHROM%20MAT%20NOH%20IM%2001_5.pdf Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh. (2001) [Student Project] (Unpublished)
spellingShingle Library information networks
Public libraries
Mat Noh, Shahrom
Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh
title Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh
title_full Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh
title_fullStr Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh
title_full_unstemmed Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh
title_short Kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan Bahagian Multimedia di Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah (PPAK) / Shahrom Mat Noh
title_sort kajian tentang kepentingan pemasaran perkhidmatan bahagian multimedia di perbadanan perpustakaan awam kedah ppak shahrom mat noh
topic Library information networks
Public libraries
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15784/1/PPb_SHAHROM%20MAT%20NOH%20IM%2001_5.pdf
work_keys_str_mv AT matnohshahrom kajiantentangkepentinganpemasaranperkhidmatanbahagianmultimediadiperbadananperpustakaanawamkedahppakshahrommatnoh