Penggunaan strategi pemasaran 7p dalam produk seramik negara / Noralia Sulaiman
Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia (PKKM) merupakan pihak yang bertanggungjawab untuk memasarkan produk kraftangan di seluruh Malaysia. Kajian ini lebih memfokuskan kepada penggunaan strategi campuran pemasaran. Industri seramik di Malaysia telah mengalami persaingan yang hebat dengan luar nega...
Main Author: | Sulaiman, Noralia |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15940/1/PPb_NORALIA%20SULAIMAN%20FF%2015_5.pdf |
Similar Items
-
Sejenak dengan Sulaiman Alias /
by: Sulaiman Alias, 1934-
Published: (1990) -
Strategi pemasaran produk rekaan oleh Hatta Dolmat / Nurul Jannah Kamarulzaman
by: Kamarulzaman, Nurul Jannah
Published: (2015) -
Multiaspect soft sets and its generalizations / Nor Hashimah Sulaiman
by: Sulaiman, Nor Hashimah
Published: (2016) -
Transport of bed load sediment in the presence of stable clast / Mohd Sofiyan Sulaiman
by: Sulaiman, Mohd Sofiyan
Published: (2016) -
The competitiveness of Malaysia logistics industries in preparation for ASEAN service liberalization / Mohd Faizal Sulaiman
by: Sulaiman, Mohd Faizal
Published: (2015)