Penggunaan strategi pemasaran 7p dalam produk seramik negara / Noralia Sulaiman
Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia (PKKM) merupakan pihak yang bertanggungjawab untuk memasarkan produk kraftangan di seluruh Malaysia. Kajian ini lebih memfokuskan kepada penggunaan strategi campuran pemasaran. Industri seramik di Malaysia telah mengalami persaingan yang hebat dengan luar nega...
Main Author: | Sulaiman, Noralia |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15940/1/PPb_NORALIA%20SULAIMAN%20FF%2015_5.pdf |
Similar Items
-
Strategi pemasaran produk rekaan oleh Hatta Dolmat / Nurul Jannah Kamarulzaman
by: Kamarulzaman, Nurul Jannah
Published: (2015) -
Multiaspect soft sets and its generalizations / Nor Hashimah Sulaiman
by: Sulaiman, Nor Hashimah
Published: (2016) -
PENGGUNAAN TELEMARKETING DALAM PEMASARAN PRODUK HOTEL MELIA PUROSANI YOGYAKARTA
by: , FAMATERE GEA, et al.
Published: (2014) -
Pemasaran filem di Malaysia : konsep produk, segmentation dan positioning dalam filem / Zairul Anuar Md. Dawam
by: Md. Dawam, Zairul Anuar
Published: (2007) -
Transport of bed load sediment in the presence of stable clast / Mohd Sofiyan Sulaiman
by: Sulaiman, Mohd Sofiyan
Published: (2016)