Memahami pemasaran politik: satu perbincangan asas / Suhaimee Saahar @ Saaba.
Perkembangan teknologi komunikasi dalam organisasi telah Pemasaran politik merupakan salah satu bidang dalam pemasaran dan komunikasi politik yang melihat peranan pemasaran dalam membantu parti politik menggunakan alat-alat campuran pemasaran untuk memenangi sesebuah pilihan raya. Konsep ini seringk...
Main Author: | Saahar @ Saaba, Suhaimee |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Communication and Media Studies, Universiti Teknologi MARA
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/30165/1/30165.pdf |
Similar Items
-
I Want To Touch a Dog: Islam, penyesuaian tradisi dan pembentukan imej Melayu moden / Md Azalanshah Md Syed
by: Md Syed, Md Azalanshah
Published: (2016) -
Media framing on the HIV/AIDS related epidemic / Mohd Shahnawi Muhmad Pirus, Ilias Md. Salleh and Mokhtar Muhammad.
by: Muhmad Pirus, Mohd Shahnawi, et al.
Published: (2017) -
Kajian perbandingan pemaparan berita LGBT dalam akhbar cetak dan portal berita / Mohamad Yusof Helmy Ramli, Rani Ann Balaraman and Mohamad Saifudin Mohamad Saleh.
by: Ramli, Mohamad Yusof Helmy, et al.
Published: (2017) -
The Inspection of Gendered Language in the Reporting of Olympic Games in
The Star / Marlina Jamal
by: Jamal, Marlina
Published: (2015) -
Sabah civil servants internet usage and its impact on their consumer behavior / Mohd Hamdan Haji Adnan, Mohd Adnan Hashim and Amir Shafiq.
by: Adnan, Mohd Hamdan, et al.
Published: (2019)