Analisa perbandingan penggunaan perkhidmatan telefon dengan perkhidmatan teleks di kalangan ahli-ahli perniagaan di Kuala Lumpur (1978 - 1983) / Arbiah Ahmad … [et al.]
Jabatan Telekom Malaysia (JTM) adalah sebuah badan kerajaan yang bertanggungjawab dalam menyediakan perkhidmatan telekomunikasi, khususnya kepada individu, ahli-ahli perniagaan dan agensi kerajaan. Penyelidikan ini adalah mengenai analisa perbandingan penggunaan perkhidmatan telefon dengan perkhidma...
Main Authors: | Ahmad, Arbiah, Abdul Hamid, Hartini, Atan, Latifah, Sharom, Rafeah, Hamdan, Salina |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
1984
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/30960/1/ARBIAH%20AHMAD.pdf |
Similar Items
-
Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan /
by: Haslinda Hamzah, 1982- 523627, et al.
Published: (2012) -
PERKHIDMATAN AWAM MALAYSIA : Memperkukuh Agenda Pembaharuan (Laporan Pembaharuan dan Kemajuan Dalam Perkhidmatan Awam Tahun 2000 /
by: Malaysia. Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia
Published: (2000) -
Kemahiran interpersonal pekerja untuk mengekalkan kualiti perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan [electronic resource] /
by: Haslinda Hamzah, 1982- 523627
Published: (2012) -
Analisis mengenai faktor-faktor penerimaan pelanggan terhadap perkhidmatan telefon mudah alih : Kajian kes di Celcom (Malaysia) Berhad, Johor Bahru.
by: Md. Yassin, Noor Liza
Published: (2004) -
Kajian kepuasan pelancong terhadap perkhidmatan shuttle bus : kajian kes : City Tram, Bandaraya Johor Bahru
by: Akau, Johny
Published: (2006)