Sejauh manakah kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan pos di Shah Alam setelah diswastakan. Satu tinjauan / Ani Awang ... [et al.]
Penswastaan perkhidmatan pos adalah suatu perkara yang tidak asing lagi kepada mas'yarakat Malaysia dalam tempoh lebih dua tahun dalam usaha untuk meningkatkan kecekapan dan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada orangramai.
Main Authors: | Awang, Ani, Basar, Suzana Rita, Noor, Fartini Hanim, Abdul Karim, Rozita |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Administrative Science and Policy Studies
1994
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/8959/1/PP_ANI%20AWANG%20AM%2094_5%201.pdf |
Similar Items
-
Construction performance guarantee : performance bond / Awang Ihsan Awang Yunus and Khairul Anuar Maarof
by: Awang Yunus, Awang Ihsan, et al.
Published: (2013) -
Sejauh manakah tahap perpaduan kaum?
by: Ahmad Sabri, Ahmad Zaharuddin Sani
Published: (2013) -
Penilaian Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Terhadap Keberkesanan Penggunaan KPMNet
by: Mohd Rashid, Ismail
Published: (2005) -
Satu kajian tinjauan untuk mengetahui sejauh mana masyarakat Melayu bandar menganggap wanita dieksploitasi di dalam periklanan media cetak di Malaysia / Bazliana Mohd Kusin
by: Mohd Kusin, Bazliana
Published: (2000) -
Setelah 1990 : ekonomi dan pembentukan bangsa
by: Universiti Kebangsaan Malaysia. Kumpulan Penelitian Sosial
Published: (1990)